lunes, 10 de octubre de 2016

On visc jo?

Molt bones a tothom. Torno a ser aquí i aquest cop començarem des de el principi abans de posar-me a viatjar per el mon amb vosaltres vull compartir la meva llar, on visc i on he crescut des de que vaig néixer. Jo soc del barri de la Zona Franca de Barcelona, justament de les «Casas Baratas».

Això era va ser el meu barri quan jo era petit:



Abans, ja fa uns 20 anys eren unes cases juntes molt petites i els noms dels carrers eren números, però com he dit fa uns 20 anys que ja no son el que van ser. Quan vaig complir els 10 anys les van destruir i van construir sis blocs de pisos de color marró. Col·locats de dos en dos i en mig de els dos blocs centrals hi ha un parc. Sempre hi ha molta vida al carrer, nens jugant, homes i dones asseguts als bancs, justament davant del parc hi ha un bar que es diu Bar Sarto, cada matí quan surto sempre vaig les mateixes cares prenen una cervesa, en veritat hi han molts bars al meu barri, uns... set o vuit, hi ha molta competència XD. I l’ultim bloc de tots es on jo visc.

El meu barri avuí dia:  




El meu pis es mol acollidor, just quan entres a mà dreta hi ha la cuina. Una vegada dins de la cuina a mà dreta hi tenim la galeria, on hi ha la rentadora i les eines de construcció. Quan sortim de la cuina arribem al menjador, es molt gran i ample i tot recte i tenim terrassa, on la meva avia hi ha plantat moltes plantes, i en mig de la terrassa, una taula petita rodona de fusta amb dues cadires blanques de plàstic. Un cop ens tornem a ficar dins del menjador, a mà esquerre, hi han les habitacions, i en mig de les dues habitacions tenim el bany (que si entrem per el menjador en comptes de per la terrassa, les habitacions queden a mà dreta).
La meva habitació està a mà esquerra, i a mà dreta la habitació dels convidats on hi ha dos llits.
La habitació dels convidats es petita però com te finestra es molt il·luminada, en canvi la meva habitació es molt mes gran, allà dins es on jo em passo hores fent els deures i estudiant.

Aquí us deixo un enllaç per si voleu saber-ne mes del meu barri


Espero que us així agradat ^^  

No hay comentarios:

Publicar un comentario